Söndag

Jobbhelgen är avklarad!

Emmy har varit här en sväng och vi har funderat mycket över framtiden, alltså tiden efter gymnasiet. Resor, jobb, studier och boende. Det är så svårt att veta och bland det värsta jag vet är när jag inte vet vad jag vill. Emmy och jag var inne på en hemsida om volontärresor och Emmy nappade direkt när ämnet var "Rädda shimpanserna i Afrika" , jag vet inte... :P.
Tänk om man visste direkt vad man ville göra. Jag kan tänka mig att jobba ett halvår och sen sticka iväg och resa. Men vart? Det finns så många ställen i världen som man vill se, som t.ex vissa delar av USA, Australien, Nya Zeeland men jag kan även tänka mig att resa runt i Europa. Well Well.. Tjejerna vill åka på en suparresa till Kos i sommar men jag vet inte.. Grekland har man ju sett och svenskar på fyllan också ;). Jag och Emmy kan tänka oss att kanske tågluffa genom Europa och träffa en massa nya människor. Men allt handlar om att man måste ha pengar! Så det är väl bara att söka en massa extra jobb efter gymnasiet och satsa järnet!

Imorgon ska vi vara hårmodeller för Loréal så ingen skola föra min del imorgon ;) PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha schimpanserna behöver en räddande ängel and I can be that one haha :p



Tågluffuffuffuff, can't wait .. :P !

2009-01-19 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0