Tisdag

Kvällen har ägnats åt att kolla på nostalgiska foton från barndomen. Känns märkligt att man faktiskt snart kan säga att barndomen är "över" och man kanske kan säga att man är vuxen. HERREGUD vuxen! Jag vill inte! Tänk om man fick bestämma själv att "idag vill jag vara barn igen", vore det inte fantastiskt. En tidsmaskin helt enkelt. Tidsmaskinen ska ha den funktionen att man kan stoppa och spola tillbaka bandet precis när man vill. Vore det inte helt underbart?!
Om jag nu kunde få spola tillbaka tiden  till i höstas, då vi startade upp vårt UF-företag så skulle vår produkt LÄTT varit en tidsmaskin!
Visst Emma? :) Och tänk på hur mycket stålar vi skulle tjäna!!!

Fast nu ska vi inte vara sådana för mitt och Emmas företag som vi ska ställa ut imorgon på UBG-mässan kommer att ta fart någon dag även om produkten inte är en tidsmaskin :)

En tråkig sak är att släkten inte kommer åka upp till Harsa på Pappas 50-års dag för Pappa har brutit handen på två ställen.. och jag som sett fram emot att åka skidor i spåret. Well well mest synd om pappsen endå, men det får bli att fira i gråa Stockholm istället! :P


PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mig ,när du ser detta!

2009-01-28 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0