Tisdag

Imorse kom jag faktiskt upp så jag kom till första lektionen 8.30 som skulle, ganska stolt faktiskt för jag har blivit så otroligt lat. Skoldagen kändes ganska lång trots att jag inte var på sista lektionen som var idrott eftersom att jag fortfarande inte känner mig helt frisk. Efter skolan kom Becka och Emmy över en sväng och vi babblade på som vanligt. Sen gick jag och sov för jag var så sjukt trött. Kollade OC och tjejorna kom  igen och åt tacos som mamma lagat :).

Emmy och jag åkte och hämtade Marcus i Bålsta från hans hockeyträning. Nu sitter jag men datan i sängen och ska snart sova. Kort dag i skolan imorgon så jag och pappa ska ut och övningsköra efter skolan. Måste fortsätta vara flitig med övningskörandet så jag tar det där körkortet i april/maj ngn gång. Jag ska ju läsa körkortsteori i skolan nu så det blir perfekt!

Läste nyss ett mail från idrottsläraren att vi ska åka långfärdsskridskor på torsdag 8.20! HERREGUUUD! Jag har aldrig åkt förut och jag har ingen större lust så jag hoppas det blir en massa plusgrader så vi slipper :P.

Fick vykort från Robban som är i Australien och Elli som är i Veitnamn idag :) åååw saknar er!!! <3

God natt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0