Torsdag

Dagen började med en idrottslektion. Vi är bara  stycken som läser idrott och hälsa B. vilket är sämst för det finns ingenting att göra. Vi spelade lite minitennis och sen gymmade jag och Towe i 10 min sen var den lektionen över, kändes onödigt att ens gå dit!

Idag har jag gjort ett stort misstag och jag lovar mig själv att aldrig någonsin göra om det. Så fruktansvärt pinsamt var det, ni vet när man bara vill sjunka genom jorden?. Svansen mellan benen kan man säga!  Usch jag får ångest när jag tänker på det. Det kanske är  för pinsamt att ta upp i bloggen?
Ja!, på tok för pinsamt!

Jag och Emmy och Elli var och simmade i Brosimhall efter skolan iaf, kändes abitiöst! Sen åt Emmy middag här och oturligt nog så ssprack våra planer om en kväll hemma hos Storre och Elli så det blev att Emmy stack till Makke och jag parade ihop udda strumpor resten av kvällen.

Imorgon är det ingen skola men däremot måste jag börja skriva på min svenska essä som ska vara klar på måndag :/ PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0