Söndag kväll

Sitter hemma och skriver från Linas nyinköpta dator som är mini, och då menar jag mini! Jag skulle lätt få ner den min lilla handväska. Det kanske var en dålig liknelse eftersom att ni kanske inte vet hur liten min handväska är. Men om jag säger så här, att den är lika liten eller lika stor som mina två händer brdvid varandra ;). Tänk vad tekniken går frammåt.

Ja ja nog snackat om minimala datorer..

Igår var jag, Carro,Victor och fille ute med victors båt på mälaren. Det var riktigt mysigt, synd bara att solen självklart gömde sig när vi kom ut. Det var trevligt iaf. Idag har jag haft en ledig dag, vilket har varit väldigt välbehövligt efter 6 arbetsdagar i sträck. Om jag ska fatta dagen kort skulle jag säga BULLDAG! ja.. en BULLDAG! herrgud vad jag fikat! först var jag förbi Amanda på hennes jobb på söder och fick gratis fika, sen stack jag till Jakan och träffade Emma och fikade på waynes och tro det eller ej så när jag kom hem så stod Lina och bakade bullar. haha förstår ni nu vad BULLDAG står för? ;)

Imorgon blir det nog inget bloggande för då ska jag:

+Jobba 7-14
+Körlektion 15.35-16.35
+Fika med Sofia Rosell 16.40
+Gympa 19-20

FULL AKTIVITET :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0