Tillbaka

Känner för att skriva av mig lite. Jag är på jättedåligt humör, kanske för att jag vaknar med halsont och känner mig otroligt dålig. Jag har försökt hålla mig på det nyttiga spåret och inte äta onyttigt och jag har hållt mig i 2 veckor men igår så satt jag och Amanda och tryckte i oss allt möjligt skit. Blir så arg på mig själv och stackars Joel som får stå ut med mitt dåliga morgonhumör.

Jag och Amanda ska ut och promenera runt örnäs halv 11. Innan dess ska jag äta frukost och städa upp här för idag kommer Joels kille Mattias somhan är personlig assistent för i Linköping.

Ikväll ska jag till stan med Solna-boysen och äta middag och ta en öl. Kommer bli trevligt :)

See ya ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0