:(

Sa jag nyss att jag älskar lediga söndagar?
Jag skojade! Den här dagen har varit hemsk! Mardrömmen och saken jag visste skulle ske ngn gång skedde idag. Och det värsta av allt, nu var det på riktigt och ingen dröm.
Jag förstår inte hur du kunde! Du ber mig respektera dig men efter allt du gjort mot mig så har jag ganska svårt att handskas med den saken. Du respekterar inte mig och vad jag känner och nu är jag less på detta. Vet inte vart jag ska ta vägen. Men hos dig kan jag inte bo!

Många tankar har snurrat i mitt huvud den här dagen. Som t.ex. vart ska jag ta vägen? Kanske börja plugga till hosten i en annan stan bara för att komma bort från DIG!


// Clara

Kommentarer
Postat av: THOWE

Ska vi bilda klubb...

2009-03-16 @ 15:51:56
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Clara

Gärna ;)

2009-03-16 @ 19:03:21
URL: http://clarabellaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på dig

2009-03-18 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0