:)

Veckans lediga dag från skolan tillbringades i stan med Sabina. Vi klippte oss i Soukgallerian, och trot eller ej men jag har klippt lugg igen :). Känns bra än sålänge iaf. Sen så åt vi på Max och kollade runt efter studentklännigar och det fanns den hel del att välja på. Men jag löpte ingen för jag har inte riktigt pengar för det ännu, istället blev det en top från Zara, blommiga tajts från Veromoda och en ny rouge. Vi avslutade dagen i stan med en fika på Muffin Bakery som vanligt ;). OJ vad vi är mätta nu! Ingen mer mat idag.

Nu är jag hos Rimforsarna och vi har kollat klart på Bröderna Lejonhjärta. ååh vad den är bra och sååå sorglig :/. Sen så har jag kollat in högskolekataloger, undra vad det ska bli Linköping?, Umeå?, Luleå?. Jag har även lyssnat på Amandas finstämmda saxofonspelande :) haha jag försökte mig på att spela men ack vad svårt! :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: ellen

jadu umeå är då ingen dålig stad de heller minsann du fårväl komma och hälsa på nångång och kolla in universitetet vore skoj och hoppas du hittar någon studentklänning :)

2009-03-17 @ 18:25:04
URL: http://mitt-eget-krypin.bloggagratis.se/
Postat av: THOWE

så jäävla snyggt blev det på dig clara!

2009-03-19 @ 00:00:40
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0