Fredag kväll

Ligger i min säng som betydligt har blivit mindre eftersom syrran har tagit halva så nu har jag endast 90 cm att sova på.. haha lite ovant.

Ikväll har jag, Emmy och Amanda varit hemma hos Amanda och kollat på Bert- den sista oskulden. Det var typ 100 år sen jag såg den. Jag kan ju knappast ha fattat ngt av handlingen när jag var 6 år å kollade på den. Visste jag ens vad sex var? Antadligen inte haha :P

Känner mig fortfarande sjuk, suck. Imorgon är det jobb 11.30-19 sen får man inte glömma bort Earth hour 20.30 ;). Spännande att se Kungsängen nedsläckt.

Usch känner mig trött! Borde sova nu! Men vill ha ett sista sms från DIG!

PUSS

Kommentarer
Postat av: THOWE

Clarisen när kan jag komma förbi med pengar imorgon ? <3

2009-03-28 @ 17:37:42
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0