Lördag

Igår var jag ute på krogen för första gången på rätt länge, typ nästan 3 veckor :). Jag fick reda på en del saker som gör att man aldrig slutar förvånas i livet. det jag fick höra igår fick mig att förstå varför vissa saker bara runnit ut i sanden. När människor visar sig vara någon helt annan eller åtminstånde inte den man trodde den var. Vet inte om jag ska orka lägga tid på det där, han är inte mitt problem.

Sitter i min säng och försöker nyktra till eftersom att jag ska jobba idag och usch vad det känns okul ;P. Jag borde egentligen gå upp och städa efter förkröket vi hade här igår. Alla som var här igår har glömt något, så om ni saknar ngt RING!  :).

PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: ellen

hej hoppas du har de bra i storstaden här är de bara bra hoppas de går bra och jobba för dig idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0