Måndag

Igår när jag skulle till jobbet så gick inga tåg så jag ringde Markus och han sa att jag skulle ta taxi för de behövde personal NU. Så jag fick lyxen att åka taxi till jobbet som självklart jobbet bjöd på. hihi ibland ska man ha lite tur också :)
Det gick bra att jobba, timmarna gick rätt fort ändå. Pappa kom och hämtade mig och så fick jag övningsköra hem.

Snön har kommit tillbaka till Kungsängen :( Jag som hade lämnat vintern bakom mig och lagt undan vinterjackan. SUCK! Nu vill jag ha mina tygskor och vårkläder på mig, inte några jävla vinterkläder!!

Jag börjar halv ett idag så det är skönt! Jag ska äta frukost och kolla lite OC nu sen tänkte jag börja skriva på min idrottsuppgift.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0