Måndag

På ett vis känns det inte som att jag går i skolan längre. Vi  har aldrig lektion nu förtiden, det är bara en massa projekt som ska bli klara hela tiden. Som idag, jag började halv ett med ett svenskaprov. Det gick rätt bra endå tror jag :) Sen så gick jag hem. Orkade inte gå på italienskan. Imorgon har jag inga lektioner för alla ekonomilärarna är på kurs! Wihoo!

Ikväll blir det intensivgympa med Elli och Carro. Nu är snön nästan helt borta, så snart  kan jag börja springa ute och träna inför vårruset som jag å brudarna ska springa.

Resan till Norrland är helt fixad nu. Ska bli kul att komma upp å träffa alla igen.  Jag känner på mig att April kommer rusa förbi sen är det inte lång tid kvar till studenten och ÅNGESTEN över vad man ska göra sen.

Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli så kul att träffa er igen! :D

2009-03-09 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0