Onsdag morgon

Jag fick visst lite tid över på morgonen trots att jag börjar halv 9 idag. Sitter och äter frukost, lyssnar på en smått deprimeradande men riktigt bra låt på radion som påminner om minhögstadietids musikgenren samtidigt som jag tittar ut över snöeländet. Jag som trodde våren var på väg! Men antadligen inte!, det har snöat i snart ett dygn. Kunde inte den här snön kommit vid jul istället!!!

Jag var på ett step up pass igår  och det var riktgt kul måste jag säga :). Ikväll hade jag tänkt att gå på en självförsvarskurs med Girlpower men det är intensivgympa ikväll så nn vet jag iinte vad jag ska välja riktigt. 

Nu har jag kollat klart på första säsongen av One three hill så nu har jag börjat å kolla på OC igen eftersom jag inte får lön förrän fredag då jag tänkte köpa andra säsongen ;).

OJ hör nu för radion att en kille blivit skjuten av polis i Bålsta igår!!! BÅLSTA, jag menar det är ju bara 2 stationer från K-ängen.



Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var å hotde en kvinna som bor en gata ifrån mig :/ sen traska han ner till centrum , lite läskigt, kunde kommit till mig istället ...

2009-03-12 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0