Söndag kväll

Helgerna går så fort. Imorgon är det måndag igen.

Igår efter jobbet kände jag mig helt slut så jag orkade inte med någon krogenrunda. Men jag ville heller inte var tråkig så jag var med på förkröket hos Beckabus :) Det var trevligt, trots att jag var nykter. När alla åkte in mot stan så åkte jag hem. Mamma kom hem från Spanien igårkväll också och hon hade med sin presenter till mig. jag fick nya DKNY fresh blossom parfymen och en ny mascara :) Precis vad jag behövde! 

idag har jag jobbat och sista timmen hade jag en hemsk huvudvärk men så fort jag kom bort från jobbet så gick den över :) tur va? :) 

Emma kom över efter middagen och vi pluggade till svenskaprovetr imorgon som handlar om upplysningstiden! Vem bryr sig? Inte jag iaf! Roussau och Voltaire..och bläää vad trisst :P Efter någon dryg timmes pluggande gav vi upp och kollade Beck istället. jag gav mig ett tappert försök att platta Emma (Burres) hår ;) haha gick väl sisådär, den tjejen har mkt hår! Typ 6 ggr så mycket som jag! haha :P 


Nää nu är jag trött! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0