Söndag Morgon

Hej Hej!

Igår var jag och Amanda på Göta Lejon och såg High school musical. De var supersöt och de sjöng bra. Man blev  himla glad av den. Sen åkte vi hem till Amanda där de var lite annat folk och så åt vi tre rättersmiddag och oj vad gott det var. Sen kollade jag, Amanda, Martin, Jimmy och Emil på Robinsson och spelade spel. En riktigt mysig lördakväll! Jag fick skjuts hem av Jimmy sen, vilket var himla gulligt eftersom jag bor hos pappa nu så är det en bit å gå.

Vaknade av att jobbet ringde idag och sa att jag skulle börja tre istället för fem. usch känner inte för att jobba idag för jag jobbar till 11 ikväll. Hoppas pappa kommer å hämtar mig sen.

Nu ska jag äta frukost och ta det lite lugnt innan jag åker till jobbet...


PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0