Studenttankar

Insammlingen av alla skivbiljetterna iför vår skiva på onsdag gick bra! Vi har endast 7 biljetter kvar att sälja! Helt otroligt :) . Ikväll har jag haft studentnojja, det innebär en massa lyssnande på studentlåtar och drömt bort till den 6 Juni då det smäller! Känns overkligt. Är ganska skoltrött nu måste jga säga och jag orkar inte riktigt anstränga mig till att plugga. Jag har iaf förberett mig inför redosvisningen imorgonbitti men inte till provet imorgon eftermiddag. Usch ångest när jag man inte fattar.

Studentskiva på onsdag och på fredag åker jag och Becka till Norrland :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: ellen

hej du ska se att de går fort och så är det studenten för hela slanten oc det är något väldigt roligt att se fram emot kan jag säga :)hoppas det går br tills dess men de gör det säkert kram ellen

2009-03-31 @ 08:07:24
URL: http://mitt-krypin.bloggagratis.se
Postat av: Burre

Clarabella gumman det är den 5 juni vi tar :D:D:D:D

2009-03-31 @ 14:53:51
Postat av: clara

jaa jag vet, skrev fel. tänkte väl nationaldagen eller ngt :S:P

2009-03-31 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0