En kväll på landet

Igår var vi några stycken hemma hos Elli ute i Enköping på grillkväll. Det var supermysigt! God mat och sen spelade vi spelet "Trodde du ja", haha det var  kul men hade nog varit ännu roligare om man drack för då skulle nog fler våga göra utmaningarna. Storreman ställde sig iaf med kläderna på i duschen, haha klippet lär vara uppe på facebook redan.
Efter spelandet så gick vi en promenad bland alla åkrar och tro mig där fanns det åkrar så det räckte. När vi kom in till skogen fick killarna för sig att det var en björn som stod och kollade på dom!! haha Så alla började springa i panik. Men det var ju en ko eftersom att vi var i en kohage haha. Men vissa var ju helt inne i att det var en björn eller åtminstonde en BJÖRNKO hahaha :P.

Sen gick vi hem i mörkret och satte på en skräckfilm "The eye". Den var väl sådär, jag gillar inte skräckfilmer för dom är ju så förutsägbara. Vi var väl hemma halv 3 typ. Tack Elli för en mysig kväll!!!

Nu ska jag äta frukost och ta en promenad till Lundbergarna och vara där idag. Sen börjar jag jobba halv 5 till stägning :/. Får se hur det går att jobba för jag har fått benhinneinflammation av att jag har så dåliga jobbskor. ILLA

Aja frukosten väntar!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0