Jobbilijobb

Kom hem från jobbet för en halv timme sen. Det tog ett tag och stänga och sen så fick jag och Daniel vänta på tåget ett tag också. Det var en del att göra på MAX ikväll och självklart kommer det en rusch när det bara är jag och Daniel kvar. I sånna lägen får man lust att bara kasta hamburgarna i fejset på dom!! Vem fan vill äta på MAX i Barkarby 11 på kvällen? GÅ HEM OCH SKAFFA ER ETT LIV FFS!!
Skönt att vara hemma iaf :) Men JUSTEEE!!! glömde ju en sak! Det var ngn som ringde på min mobil när jag jobbade, han sa att han hette Olle och att vi träffats på B-klassens skiva för några veckor sen. Jag minns ingenting av ngn Olle. Visst var jag full, men var jag verkligen så full att jag inte minns att jag gett ut mitt nummer till en som hette Olle? :O GALET! aja han skulle på skivan imorgon så jag får väl se om jag kommer känna igen honom :P Pinsamt annars haha.

Well Well ska ta en snabbdusch och sova!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0