Lill-Lördag

Perfetionisten brunkerpojken som läst El på gymnasiet ville rätta mig i tidigare inlägg att läsarna ökat med 567%. (eller va det nu va) haha :P.

Det har varit mycket fram och tillbaka om vad vi ska göra ikväll men jag och Emmy har kommit fram till att det blir en myskväll men en film och godis. Vi kände att det var längesen man bara var hemma och tog det lugnt. Trots att det är Lill-lördag och Kissie ska till MP i Jakan så kände vi båda att det här var det bästa beslutet haha ;)

Skönt med några lediga dagar här framöver. Jag jobbar rätt sköna tider så jag kommer få hinna känna mig lite ledig också.

Nä nu ska jag måla ett till lager med nagellack och sen kommer EmmyPemmy :)



Ha en kul kväll alla som är ute på gallej ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0