Resultat

Kan ni tänka er! Läsarsiffrorna steg med 500% sen  jag uppdaterade igår. För er som inte läst ekonomi på gymnasiet så är var det ca 3 läsare till 17 ;)

Sitter och försöker planera sommaren och det är inte det lättaste. Speciellt inte när ens föräldrar sagt åt en att man inte får planera in något första veckan efter studenten. Riktigt nyfiken på vad det kan vara men jag har mina aningar om att det är en intensivkurs i Dalarna för körkortet. :) Inte helt fel studentpresent, skulle vara sjukt skönt att ha körkortet fixat och klart!

Efter skolan idag så stack jag och Becka hem till mig och åt rabarberpaj med vanlijsås och snackade en massa tjejsnack. Vi kunde konstatera att det är inte många dagar kvar nu tills dessa dagar är över, att man bar akan dra hem till ngn efter skolan och göra vad man vill. I höst börjar allvaret och långa arbetsdagar. Man kanske ska passa på att njuta de sista dagarna ändå? :)

Jag har även varit på ett tråkigt möte angående valet då jag ska sitta och ta emot röster. Jag kan ju också tillägga att jag drog ner medelåldern rejält på det där mötet. Herreguuuud vad gamlingar har tråkig humor! Sitter och småfnittrar  för ingenting. Jag ville helst bara därifrån haha men jag får tänka på pengarna :)

Imorgon ska jag träffa ElinPelin som kommit hem från sin reseledarutbildning i Barcelona. Ska bli kul och snacka av sig med henne och höra hur hon haft det. 


PUSSAR OCH KRAMAR! 


Kommentarer
Postat av: Brunkerpojken

Antalet läsare steg faktiskt med 567%!

2009-05-20 @ 17:55:31
URL: http://brunkerpojken.blogg.se/
Postat av: Brunkerpojken

För er som inte läst El-lära A :)

2009-05-20 @ 17:56:00
URL: http://brunkerpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0