Tisdag kväll

Vad vet du om gryningen förän du mott varje morgon med sömnlösa ögon?

Just den textraden från Håkan Hellström sprudlade precis ut från min dator. Håkans musik får mig alltid på ett speciellt humör, kanske för att det väcker så många minnen och känslor. Nostalgimusik med andra ord :).

Skrev ett prov i skolan idag det gick väl helt okej för att inte ha pluggat någonting alls. Sen stack jag in till stan och träffade Elin. Det var jättekul att träffa henne igen och vi snackade och åt på Max och sen shoppade vi lite. Jag hittade en kort, svart "jacka" i lite glansigt material från SALT. NI  kanske vet vilken jag menar då? Sen så köpte jag ett halsband som förhoppningsvis kommer att passa till min studentklänning. Jag lyckades även denna gång virra bort oss i Stockholm, haha jag är en usel guid och det står jag för. Jag hade skrivit en vägbeskrivning på en lapp som skulle leda till regeringsgatan och hårsalongen PEOPLE fär jag skulle ha bokat en klipptid innan studenten. Men nej, vi hamnade på Birger Jarlsgatan och sen hittade jag inte längre.. haha ;) så typiskt mig!!!

Jag och Mimmi har varit på en kvällspromenad och nu  är min kladdkaka som jag bakat färdig så jag ska ta mig en bit och sen ta en dusch och fixa lite :)


 Ha det bra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0