Uppdatering

Hej mina trogna läsare ! ;)

Trots att jag inte uppdaterat på tre veckor så har jag tre söta läsare som kollar in bloggen varje dag. Sååå vad har hänt i mitt liv på senaste? ..

Det har varit galet mycket festande den senaste månaden. Studenten närmar sig med stormsteg och det är både skräckinjagande men samtidgt så ska det bli så himla kul! Det är jättemycket nu sista skoldagarna och det stressar mig men det ska nog gå med lite vilja.

Igår fick jag ett chockerande samtal från en kille som påstår sig hata mig och bla bla.. Jag har hört rätt mycket om vad han tycker om mig och senast förra helgen ringde han mig på fyllan och skällde ut mig för en sak som han inte ens hade med att göra. Men iaf, igår ringde han och bad om ursäkt och frågar sen om han får komma till min student!!! SAY WHAT!!! Jag blev helt paff! Varför skulle han vilja åka 110 mil för att se mig som han ogillar så mycket ta studenten? Jag kopplar inte riktigt. Jag vill inte lämna ut några namn men när jag säger 110 mil så kanske en av mina trogna tre läsare vet vem jag skriver om?

Jag orkar inte dra upp alla studentskivor jag varit på de ouppdaterade veckorna, för jag minns nog inte alla heller haha. Men i fredags var vi hemma hos Emma och åt god middag, tårta, drack drinkar och firade hennes 19 års dag. Det var super trevligt, sen bar det av till stan där vi splittrades lite och jag hamnade i Älvsjö och resten på Infinity.

Lördag var jag bakis och jobbade 12-18 sen hem duscha och många snackade om en jakanrunda och jag har ju svårt att tacka nej till lite fest så jag hänkade på. Men tog det lugnt eftersom att jag var rätt trött. Tog tåget hem när alla drog till MP vid ett-tiden. För er som inte vet vad en jakanrunda är för något så är det att man först dricker billig öl, cider eller vin för 19 spänn på ett ställe som heter Villan sen drar man vidare och köper några lite dyrare öl på ett annat ställe som kallas  PG, eller Pergola och där brukar det vara mycket kareoke och oftast bryter det ut till allasång. Sen så drar man ytterligare vidare till MP där man dricker ännu ännu dyrare öl och kanske en drink och dansar natten lång :)

Sov till halv 12 idag, inte bra! Nu är halva min lediga dag borta. Jag ska ringa Emmy nu och fråga om hon vill med till Jakan och köpa en present till min stora storebror Max som fyllde 23 igår :) Ikväll blir det middag och så ska jag få träffa Max tjej för första gången :) Spännande, nu ska lillasysyter på inspektera ;)


Nu ska jag ta vara på min lediga dag! PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Madde

Woow du har uppdaterat, faan va du verkar ha haft kul senaste veckorna, jag vill åxå :D haha

2009-05-17 @ 12:56:25
URL: http://honmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0