Besök från Luleå

Igår kom Elin, Emmelie och Josefin från Luleå för att komma å bo hos mig. Mamma var snäll och lånade ut sin lägenhet över helgen. Igår var vi ute på Chaplins efter en mysig tacomiddag och massor av vindrickande hemma hos mig. Det var en kul kväll och den bjöd på många minnesvärda scener måste jag säga. Allt finns dokumenterat i Emmelies blogg som jag kan länka till sen.

Det Tråkiga var att jag tappade min plånbok med visakort och körkort. Märkte det inte förrän jag var hemma och en kille hade läst iin på min telefonsvarare att han hittat min plånbok och att han lämnat den på swebuss. Jag har krigat som fan för att hitta den idag men ACK! Han måste sagt fel han måste ha menat SL! Hoppas jag på iaf. Ska ringa dom på måndag.

Men bara för att plånboken är borta stoppar det mig inte att gå ut ikväll. Vi ska på Hardrock café och möta upp några fler norrisar. haha

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Burre

jag ska träffa Clara imorn! DE SKA INTE NIIII ! hahahah :D

2009-11-23 @ 10:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0