En kväll i kengen

Sitter hemma hos mamma nu, efter en lång dag på jobbet. Kevin, Amanda och Micke tittade förbi jobbet som en glad överraskning precis innan jag slutade. Jag fick skjuts hem sen stack jag och Amanda över en snabbis och sa hej till tjejorna som skulle ut på krogen. Jag och Amanda jobbar imorgon så vi kom nyktra. Det var kul å träffa alla även om det bara var kort. Känns som evigheter sen!! Det blir ju inte lika ofta nu när man jobbar.

Sen körde vi till Kungsängen och hämtade upp Jessica och så åkte vi hem till Kevin. Han och Micke hade valt en urtråkig film så vi satt mest och snackade gamla minnen haha och annat sjukt.

Som sagt jobb imorgon så det blev en tidig kväll. Ska typ gå å sova för jag är TRÖTT!!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0