Hemma igen

När jag flög hem från Luleå igår så såg jag solen på första gången på en vecka. Det är så jävla trisst väder i Sverige nu att jag nästan blir deppig. Det blev ju inte direkt bättre när jag landade i Stockholm för här snöar det också!!! Självklart är det ju för varmt för snön att hålla sig kvar på marken! TYPISKT!

Igår jobbade jag också, inte alls kul att vara tillbaka till arbetet. När jag kom hem började jag kolla lägenheter i Luleå. Jag hittade en tjej på blocket som sökte personer till att bo i kollektiv. Det vore så himla kul att testa på. Jag har alltid velat testa det för kul skull. Jag mejlade henne och hon svarade och det lät possitivt. Nu måste jag bara hitta ett jobb också. Kanske ska ringa MAX i Luleå.

Måste rådfråga mig runt lite!

Men visst låter det ganska kul? :) <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kommer och hälsar på där uppe!

nice det där med dejten Clara!! :D

2009-11-05 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0