Lördag

Igår ägnade jag mycket tid åt letande av boende i Luleå. Hittade ett par som hyrde ut rum i sin villa. På måndag ska jag ringa Max i Luleå och söka jobb. Mest troligen blir flytten av i slutet på Januari och det är ju inte så långt kvar! Jag hoppas mina planer går av stapeln för jag är så galet trött på min vardag.

FRUSTRERAD! Jag hade varit hurtig att boka tvättid imorse klockan 7. När klockan ringde tvingade jag min upp ur sängen och gick till tvättstugan. Jag laddar maskinerna med tvätt men när jag ska slå på dom så inser jag att det inte finns någon stöm. Jag letade runt som en galning efter en ON-knapp men inte fanns det någon. Jag går upp till Lina och säger att jag inte fick igång dom och hon säger att hon gör det om ett tag. Men samma sak hände henne när hon var nere. JÄVLA SKIT!!! DET GÅR INTE ATT TVÄTTA INNAN 10 PÅ HELGER FICK VI VETA!!!

Aja idag blir det jobb till 19.00 sen träffa tjejorna hos Emmy :)

 

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0