Saturday it is!

Gårdagen startades med kusinträff hemma hos Johanna. Vi åt tacos och drack drinkar. Sen stack jag vidare hem till Klejsson som tydligen flyttat och bor numera granne med Bergman. Det var jag, Amanda och Sophie och resten killar. Vi kollade idol, drack oss fulla sen drog vi till "The Bridge", alltså gammla Toxic. Inte för att låta stoffsig men det känns faktiskt att man blivit ett år äldre och jag har tagit steget från "The Bridge" haha. Jag råkade slösa onödigt mycket pengar igår också. Jag, Kevin och Amanda delade en taxi hem också. Jag sov hemma hos Amanda för Joel är hemma och har tagit mitt rum hos mamma. När vi kom hem åt vi mackor och Amanda hade världens fyllehicka haha jag kunde inte sluta skratta.

På morgonen vaknar jag av att Pappa Kjelle säger "Sabina! Är det du som ätit på en morot?" Sabina bah: "Nää det är Clara och Amanda som fyllekäkat". hahah flumm flumm!

Jaja nu ska jag snart iväg och jobba stägningspasset på Max. Känns lite trist måste jag säga.


Vanessa Carlton: "Who´s to say"

// C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0