Söndag

Kom hem halv fem i natt. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så sent. Vi var först hemma hos Kevin och åt en jättegod middag i trevligt sällskap. När vi vart lite runda om fötterna började vi ta oss mot stan och Cattelin. Jag hade inte så kul, så jag Bergman, Klejsson och Sophie drog till Abrahamsberg, där Bergman sa att han skulle hålla i efterfest men nej de ville gå å sova så jag fick sova på Klejssons soffa. Jag sov kanske i en timme sen kom jag på hur gärna jag ville ta mig hem så jag tog tuben till centralen. Jag träffade på en asskum kille från norrland som tyckte det var nog varmt att bara ha t-shirt på sig! Han undrade om han fick sova på min soffa. Jag sa betsämt nej! Men killen slutade inte tjata. Herreguuud alltså! haha han var rätt full och jag orkade inte ens säga att jag inte ens har en soffa och att han isf kunde ta gungstolen ;P. Jag var trött och irriterad och gick snabbt och bestämt därifrån. Nattbussen tog en evighet! USCH!

Idag har jag sovit länge, varit hos Lundbergarna, storhandlat med mamma, varit på adventsmiddag hos pappa och städat mitt rum.

Jag är trött och förvirrad. Jag hoppas att jag kommer få några svar den här veckan så jag kan försöka planera min framtid!

//Clara den rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0