Can´t go back now

Fyllde 19 år i Söndags  och nu är jag inne på mitt sista tonår. Jag blir alltid lite nostalgisk när jag fyller år, kanske för att födelsedagar alltid var en stor dag i ens liv när man var liten och numera är det mer en liten ångestfylld dag. Jag blir äldre och jag måste komma på vad jag vill göra.

Den här veckan har inite varit någon bra vecka. Allt har kännts tungt och grått. Det som fått mig på bra humör är att jag åker till Korpikylä och alla underbara människor nästa vecka. Det ska bli skönt att komma bort från jobbet några dagar och få koppla av lite.

Det största minustecknet den här veckan är att vi kickat städarna på max och istället får vi som kör stägningspasset städa också. Det innebär att man kommer från jobbet absolut tidigast 12 på natten men då får man jobba järnet från klockan 9 på kvällen. Självklart har jag stägning nästan hela veckan. Skönt att vara ledig på söndag iaf :).

En tjej ringde igår från au pair grejen :). Jag ska på möte! WOHO! :D

 

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Burre

Jag saknar dig :(

2009-10-25 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0