En grå söndag i Kungsängen

Jag var hemma i Kungsängen halv 3 i natt. Det possitiv var att jag fick ställa tillbaka klockan en timme så då kändes det inte lika illa. Det tog lång tid å stänga igår på jobbet eftersom att jag och Jenny jobbade ensamma dom sista timmarna. När vi äntligen var klara orkade vi inte stressa till tåget så vi tog en glass och latte och satt och snackade ett tag.

Idag som är min lediga dag hade jag tänkt att gå över till Lundbergarna lite senare. De har en present där hemma som väntar på mig. ;).

Jag ska nog ut på en promenad trotts att vädret är grått och trisst men inne kan man ju inte sitta hela dagen. :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: burrebus

Glad över att vi hann prata idag :) too long ago! pussisar

2009-10-25 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0