Hemma i Kengen

Är hemma hos Mammi nu. Kände att jag och Lina behövde en liten pause från varandra. Det har vart rätt jobbig stämmning mellan oss sista dagarna. Det har varit som att båda är rätt stressade för olika saker, hon för skolan och tentor m.m och jag är mer eller mindre trött på att jobba och vet inte vad jag vill med framtiden och det gör att jag blir på dåligt humör. Men det går väl över snart tror jag.

Jag kände helt enkelt att jag ville vara lite för mig själv. Trivs rätt bra med det, rätt avkopplande och inga krav :).

Jag fick ett litet roligt röstmeddelande från min morfar i veckan. Han har nämligen blivit lite skruttig så han behöver hjälp med städning men han var tydligen inte "tillräckligt sjuk" för hemtjänst. Så för tre veckor sen betalade han 4000 för städning av lägenhet!
Herregud han har tappat grepet om pengar stackaren. Så jag erbjöd mig att städa och så hade han lämnat ett meddelande:

"HEJ CLARA! Morfar här, Vi måste prata städning! Ring mig!"

Haha så nu ska jag tillbringa min lediga dag från Max till att städa hos morfar!


BYE!

Kommentarer
Postat av: Burrebus

Nu tycker jag att det är dags för dig att komma förbi mig på jobbet :D hoppas din födelsedag ifår var bäst! pusssar !

2009-10-19 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0