L som i Lördag och LEDIG!

Skönt med en ledig lördag. Igår hämtade jag den nya bilen och den går fin fint :). Synd bara att jag klantade mig och repade den det första jag gjorde när jag skulle köra ut från bilhandlaren. Pinsamt och ångestfyllt. Ringde pappa och han blev väl iinte så glad men han ringde upp 2 timmar senare och sa att jag inte skulle ha ångest över bilen. Skönt det iaf :).

Jag har precis varit i stan och träffat Angelica. Det var trevligt och så. När jag träffar henne så får jag alltid mig en liten funderare..."har vi blivit så stora?, och var det verkligen så längesen?". Och svaret blir alltid "JA". Tiden går fort och jag ska ta vara på den har jga kommit underfund med.

Om ett ett tag ska jag åka och hämta upp Emma och så ska vi till Kista och gå på bio och äta god mat :).

Jag bara ÄLSKAR bokstaven L :D Wihoo


LOVE från C!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0