Måndag

Sitter hemma hos Lundbergarna. Jag har precis läst ut första boken av Stephanie Meyer "Om jag kunde drömma". Det har tagit ett tag för mig att läsa klart den för jag är ingen storläsare men jag gillade den skarpt. Jag såg filmen för ett tag sen också, så nu längtar jag tills andra filmen kommer ut på bio. Jag ska försöka ta mig tid att läsa ut den andra boken innan jag ser filmen. Jag gillar inte fantacy böcker egentligen men de här tycker jag omsuper mycket. Kanske för att det är en blandning från mänskligheten och vampyrvärlden :).

Jag ska snart iväg och jobba på posten några timmar och sen direkt till Max och jobba kväll där. 11 timmars arbetsdag med andra ord.

Det är superfint höstväder ute så jag ska nog ut på en promenad hade jag tänkt. Jag älskar hösten så läge det inte regnar ;P.



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0