Thursday

Eftersom att alla redan vet att jag är jävligt less på hur mitt liv ser ut just nu och jag vill inte att bloggen ska bli en klagomur som blir svintrisst för er att läsa (även om det är frivillig läsning) så ska jag försöka blicka frammåt och skriva om det jag ser framemot och roliga saker som händer.

Till att börja med så är jag ledig på lördag och då ska jag träffa Angelica som är en gammal barndomsvän. Vi har inte setts på 1 och ett halvt år så det ska bli riktigt kul. Snacka old memories är alltid lika kul. 

Imorgon ska jag och Amanda ha filmkväll och mys med en stor goddipåse eftersom att vi båda jobbat hårt hela veckan och förtjänar lita avkoppling. 

Pappa har sålt merzan och ska köpa en Renault imorgon till mig och Lina, det blir säkert asbra och så slipper man skämmas när man kommer körandes haha ;).  Den är manuell också hihi det gillas för jag tycker det blir lite tråkigt med automatväxlad.

Nu ska jag ringa Elliie och snacka va mig lite :)


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0