Dystert

Du har varit ute i världen i flera år, medans jag stannat på mitt rum och såg dagarna gå. // H. Hellström



Lite såhär känner jag mig just nu, att allas liv snurrar på i turbofart medans jag jobbar och gör ingenting. Jag vet att jag inte  borde ha panik över framtiden, men jag är en rastlös själ just nu. Min energi borde läggas på något vettigt men istället drömmer jag mig bort i OC-världen och önskar att jag var en av dom och levde livet i Kalifornien. Jag vet det låter patetiskt men det är  "the uggly truth!"


Dagen har varit grå och jag har legat i soffan hela dagen. Men schhhh don´t tell anyone! ;P

Nu ska jag iväg till jobbet! Som L. Winnerbäck skulle uttrycka det: "Gråa dagar skyndar aldrig på".

Det här kommer bli en lång kväll!

HEJ!


Kommentarer
Postat av: sarvin

åh jag ska bara säga dig att paniken har etsatt sig fast i mig också.. och allt vi gör är o vänta!!!

2009-09-22 @ 23:10:30
Postat av: Clara

Jaa visst är den hemsk! Kanske ska ses ngn dag och dricka en kopp kaffe och planera livets framtida planer? :)

2009-09-23 @ 14:44:30
Postat av: sarvin

Det spikar vi!!!! :D jag bokar dig till nästa vecka..om du e ledig? :D

2009-09-24 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0