Fullspäckad dag

Jag var på dåligt humör imorse för jag hatar att bli väckt när man sover som bäst. Min kära syster går upp klockan 6 på morgonen och väsnas och vi har fortfarande inte fått upp några dörrar i lägenheten. Det hjälpte inte att jag jobbat stägning kvällen innan. Men iaf så stampade jag upp och fixade mig i ordning för jag skulle ha körlektion 8 på morgonen. 
 
När jag kom till körskolan så sa min bilskolärare att idag skulle jag få "finåka", jag fattade ingenting och skrattade med lite, tills jag förstod att jag skulle få köra hans privata bil! En sprillans svart BMW stod framför mig. haha lite nervöst men det gick bra och man behövde inte trycka på gasen som på pappas Opel precis :)

Efter körlektionen sprang jag till tåget för jag och Sarvin skulle vara modeller för Krisse i stan. Vi fick regnbådens alla färger i ansiktet, men det vart coot. Kanske inget man ville gå på stan med men ändå, Krisse var super duktig! Önskar jag också kunde sminka så bra. Jag sa att jag skulle ta med mig henne nästa gång jag skulle köpa smink :)

Sen åt jag och Sarvin lunch på st:Eriksplan. Längesen vi träffades så det var himla trevligt! Imorgon ska vi gå på grönan och se Håkan tsm.

Jag och Sarvin åkte till Sergel och så mötte vi upp Krisse igen och jag och hon tog en fika på MODA. Det var kul å snacka och lära känna henne lite :).

Tro det eller ej men jag och mamma hann med en shoppingtur i stan efter det också :). Jag hittade en kjol från Indiska, en svart kofta och skjorta från Zhara :).

Trots att min lediga dag var fullproppad av akrivitet känner jag att jag vill göra ngt med mitt liv. Det känns som att alla sticker iväg, pluggar och reser medans jag är hemma och jobbar och gör ingenting! Jag berättade om mina tankegångar för Jimmy och han svarde "Men snälla Clara du har ju inte ens fyllt 19", mitt svar blev "Nä jag vet och jag har bara jobbat deltid en månad men det känns som om att det är det enda jag gjort och att min 40-års dag närmar sig!". Så nu ska jag:

1. Kolla utbildningar i Luleå, Linköping och Umeå!
2. Kolla efter jobb!
3. Komma på ngt vettigt att göra!


Massa babbel nu men så snurriga är mina tankar!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Absolut att vi måste blogga oftare ;)! Måste bara komma på nåt bra att skriva!

Jag, jesper och eventuellt simon, kommer en sväng till sthlm i oktober för att gå på konsert på globen :D



KRAM!

2009-09-05 @ 13:24:34
URL: http://linnealindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0