helgen

Kollade just in statestiken över hur många som läser min blogg och jag kan säga att antalet läsare ökade drastiskt från lördag till måndag. Haha kan detta bero på att ni är nyfikna på hur min helg har varit ? ;)

Fredagen sög eftersom att jag jobbade kväll! BUUU för det.

Lördagen var super skön, kom upp i tid, tränade på friskis, åkte till stan med Elli och sen PARTY på kvällen. Förfesten var hemma hos mig i Jakan. Vi var väl 10-12 stycken. Sen drog vi mot stan och vi splittrades åt olika håll. Alla var nog ganska så mega fulla. jag fick sms från både Carro, Mimmi och Victor att deras natt hade varit svart och att de inte minns särskillt mycket :P haha kan det bero på att mitt förkrök blev en aningens vilt? ;P KANSKE !

Det var mycket att städa på söndagen iaf ;P men det är väl sånt man får räkna med. Jag hade iaf kul trots att den inte blev som planerat. Vi kom aldrig in på ngt ställe, kanske för att vi var så virriga. Vi var hemma vid 4 så så tråkigt kan vi ju inte haft det :P Vi hade nog fullt upp med att ta oss fram.

Nu sitter jag och nästan somnar framför datan. Ska sova nu för imorgon är det långpass på jobbet 11-20.30!! :/


GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0