Ledig dag :)

Skönt att vakna och veta att man är helt ledig. Jag var på ett friskispass vid lunch innan jag drog in mot stan och träffade Elin som är på besök i Stockholm. Vi fikade på Sturekatten och snackade av oss en massa. Alltid lika trevligt! Vi gick lite på stan också och jag hittade en jättesnygg jacka från Mango. Blev lite småkär i den faktiskt. hmm.. får se om jag kanske tar mig råd å köper den.

Sen mötte vi upp Max för vi hade bestämt att gå på bio och se nya Beck han och jag. Det var en försenad födelsedagspresent från mig, bara 4 månader sen :P. Filmen var bra, spännande men kanske ngt orealistisk. Men vem ahr sagt att film ska vara det? haha

Nu är jag hemma och laddar inför imorgon! Då gäller det! Då smäller det! Jag hoppas! Jag vill! Detta ska gå BRA! :) Ni får veta mer imorgon om resultatet!! haha :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0