Senaste nytt

Ibland gillar jag faktiskt mitt jobb. Ganska skönt och avkopplande att ha hela dagen ledig för aktivitet. Idag har jag hunnit med att baka bullar, kollat OC och sen kom Emma över och vi tog med oss kaffe och mina nybakta bullar till Ängsjö och fikade och tog en liten promenad. Det var supertrevligt! Vi hann snacka av oss om vad som hänt senaste veckan, alltid lika mycket att snacka om :). Det blir ju inte lika ofta som förut men jag tycker vi lyckas ganska bra med att ses rätt så ofta iaf, trotts olika arbetstider och så.
Jag fick även provköra Emmas Hubbe också.. ;)

Jag och Emma har lite planer. Vi hade tänkt att göra en liten roadtrip i höst till Sveriges nordligare breddgrader och hälsa på vänner och bekanta på vägen :). Kan bli kul!

Imoron fyller Mickisprickis 19 så då blir det utgång! Längesen jag var ute i Sthlms natten nu känns det som. But tomorrow I´m back! :P


KRAAAAAAAAAAAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0