Söndag

Jag tog körkortet i torsdags!! Wohoo! :D Ni alla vet ju sälert redan det så vi behöver inte gå in mer på det. Det var en stor lättnad och jävligt kul å ha det fixat :D

Idag har jag och Lina tagit med morfar ut till Skokloster och fikat på slottskafét. Det var trevligt. Vi gick även en guidad tur i kyrkan som var väldigt uppskattat från vår deprimerade morfar. Jag tror vi fick han på lite bättre tankar idag. Det gjorde vi bra!

Jag och Lina har bara tagit det lugnt ikväll och ätit kinamat och kollar på den nya svenska serien i fyra delar som heter "mannen under trappan". Den var mycket speciell måste jag säga haha. Den skulle vara som en skräckfilm, fast på svenska. Men den var allt utom läskig, eller aa hel konstig bara.


En av alla tankar från Claras huvud idag:

Vad händer med oss när vi ngn av oss hittar "den rätta"? Är det över mellan oss då? eller alltså det "vi har?" Eller har vi ens något? Kanske jag som inbillar mig!!
Vi har kännt varandra i snart 8 månader och vi är ju egentligen inget speciellt men vi har ändå ngt speciellt som håller oss tillbaka. Även fast jag kanske inte verkar bry mig så tror jag att jag skulle bli sårad om du hittade ngn före mig. Vi kanske ska avsluta här?

- Jag tror det är bäst.

// C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0