TEORIN AVKLARAD :D

Jag är så glad så glad för idag klarade jag teoriprovet för körkortet :D Det var en sån sjukt nervös stämmning i provsalen ingen sa ett ljud, många satt och bläddrade nervöst i boken en sista gång och jag var nästan lite små skakis innan. När provet startade kände jag att jag inte var säker på en enda fråga och de kändes mycket svårare än testerna jag gjort innan. Jag satt hela tiden ut och när det bara var en minut kvar så tröck jag på avsluta prov och så stod det "är du säker på att du vill rätt prov?", jag hade inget val tiden var ändå snart ute så jag tröck snabbt JA och så stod det GODKÄND med gröna bokstäver.

Det var en stört skön och lättande känsla. Jag kunde inte låta bli att dra lite extra på smilebanden haha :D Steget närmare mitt mål! Wohoo !

Jag ska nog svänga förbi ONOFF innan jobbet och köpa en OC-box bara för att unna mig själv en liten present :) hihi för det får man väl?


PUSS

Kommentarer
Postat av: Natalie

Härligt Clara! Bra jobbat :) Snart har du körkortet i handen

<3

2009-09-03 @ 01:42:47
Postat av: Mimmi

Härligt Claris :D :D Lycka till med uppkörningen!!

2009-09-03 @ 20:29:40
Postat av: Madde

Grattis Clara gumman, snart har du nog körkortet :D

2009-09-05 @ 11:22:45
URL: http://honmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0