Tisdag

Mycket jobb på sistonde. Jobbat fredag-måndag och idag skulle jag egentligen varit ledig men jag fick chansen att jobba tsm med Amanda på Stories (ett café som ligger i Skrapan på söder). Vi jobbade i köket, det var kul och lärorikt men framförallt skönt med lite omväxling från Max.
Känner mig trött så nu ska jag vila en dag från arbete sen jobbar jag torsdag, fredag sen ledig  dagar. På torsdag kör jag upp och om jag klarar det är min tanke att ta bilen ner till Linköping och hälsa på Joel. Har inte varit där sedan november så jag känner att det är på tiden. Får se om Chompen följer med också, vore kul med sällskap. Sen så behöver jag en kartläsare annars lär jag hamna  i Gävle eller nått haha. En sak ska ni veta att mitt lokalsinne är sämst! Trots att jag övningskört i Jakan i ett år så hittar jag fortfarande inte.

Juste jag har ju glömt å säga att pappsen köpt en Merza till mig och Lina. :) Så nu är det bara körkortet som saknas.

Puss!

P.S Angående min ångest i förra inlägget så pratade jag med min syster och hennes kloka svar var:

"Men Clara, du behöver inte ha bråttom. Det finns 1000 möjligheter att resa nuförtiden. Du kan ju t.ex åka till Afrika och vakta sköldpaddor! Möjligheterna finns ju så det är bara att ta dom!"

hahah Ibland är min syster för söt :) Men hon har ju faktiskt en poäng!
Tack för det bästa syster, nu har jag inte lika stor ångest över mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0