Vilken helg!

Jag säger då det, VILKEN HELG!

I fredags var jag ledig så jag ringde min käre far och så stack vi ut å sprang i Granskog. Sen så bjöd jag på lunch haha hur vuxet låter inte det? Tänk att man börjat bjuda sin pappa på lunch i sin egen lägenhet! haha

Fredagskvällen bjöd på fest! Jag och Emma började föra hemma hos mig eller hos mamma, men i mitt rum ;). Vi drack en vinare var och sen stack vi upp till centrum och fick för oss att sjunga kareoke på sportbaren. TUR att det inte var ngn där som vi kände när vi brölade ut i "främling".

Vi mötte upp dom andra tjejorna och drog oss mot stan. Men vi kom bort från varandra så till slut var det bara jag, Emma och 2 okända kostymkillar från Stureplan i en lägenhet på Kungsgatan. Trots att de var äldre och rikare haha så bjöds det på rysk smuggelvodka och musik som Orup?!?  haha det var en sjuk kväll!!

Jag blev nästan lite skrämmd. Killen som bodde i lägenheten var 26 år, drev en egen firma som hjälpte privatpersoner att spara pengar i fonder, bar kostymbrallor och skjorta som var nedstoppad och kavaj! När han frågade mig frågor som vad jag jobbade med och vart jag brukade gå ut på krogen så visste jag inte om jag skulle ljuga eller säga som det var haha men jag tror jag svarade "Där 18-åringar kommer in". haha ni skulle sett hans ansiktsuttryck och hans svar var "Jaha så det är tidiga 90-talet vi sitter med i soffan". haha

Vi var inte riktigt på samma nivå om man säger så. Men ändå så fick jag ett SMS "Vi ses väl på måndag?". Så han kan ju inte ha blivit så skrämd av att jag var en förortstjej som jobbar på MAX och säljer hamburgare. haha



Som sagt en galen kväll! Det blev en sväng till MAX och sen nattbussen hem!



PUSS <3<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

hahah, va fan! xD det låter faktiskt som en skum kväll :P

2009-09-20 @ 21:14:21
Postat av: Ellinor

haha, våran Clara<3

2009-09-20 @ 21:23:52
Postat av: Clara

Jaa ni skulle varit med! Vilken syn å se 2 killar dansa mackan till Orup :D

2009-09-20 @ 21:33:45
Postat av: hedda

haha, kan se han framför mig!:P ;P

2009-09-23 @ 12:08:10
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0