Borta bra men hemma bäst

Igår landade jag och möttes upp av min kära syster som jag ite träffat på tre hela månader! Så himla kul å träffa henne sen så åkte vi hem till mamma och åt lunch med morfar.

Sen blev det stan med Emmy och Becka i det underbara vädret, man kunde gå utan jacka och äta glass utan att frysa! Såååå härligt! På kvällen blev det grillmiddag hemma hos Emmy och så pratade vi ikapp all tid vi gått miste om när vi varit på andra håll ;)

Känns riktigt bra att vara hemma måste jag säga och ikväll taggar jag inför Towes hemmafest. Det kommer bli som på gammla goda tiden. Kommer bli sjukt kul!

Nu ska jag packa ner mina saker hos mamma i flyttkartoner som jag ska ställa in min syrras förråd tills jag får tillgång till pappas lägenhet. RÖRIGT är vad man kan kalla mitt liv just nu! Lite sorgligt att lämna hjortronvägen... jag har ändå bott här i några år, men allting har sin tid som morfar sa igår:P Klok man det där!

Nej nu ska jag sätta fart så jag hinner med en springrunda med Emmy också :)


KISS KISS

Clarabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0