Du hade tid...

Jag behöver en aktivitet! Något sorts tidsfördriv och då menar jag inte jobb. Vissa dagar blir jag så rastlös... När jag bodde hemma i Stockholm hade jag alltid något att göra, alltid uppbokad och jag blev stressad av att jag inte hann med allt jag ville göra. Men här uppe är det tvärtom, jag blir stressad för att jag inte gör någonting känns det som. Herregud! Kan det inte finnas något mellanting?

Idag har jag:

-Promenerat en timme
-Skickat in ansökan till universitetet
-Åkt buss till stan för att promenera tillbaka
-Promenerat  till Wille och suttit där och snackat strunt
-Promenerat hem...
-FACEBOOK!

Asså pleas! Det här är inte jag! Jag behöver nog andas in lite Stockholmsluft och komma tillbaka till mitt vanliga jag, då det ska hända saker hela tiden och fort ska det gå! :) Jag tror det blir bra för mig att börja plugga i höst, jobba extra och ja leva mitt normala liv. Jag saknar stressen..Aldrig trodde jag att jag skulle säga det men det gör jag. Jag är trött på att "ta det lugnt", har gjort det i 3 månader nu... Om 7 veckor är jag tillbaka till Stockholm och då kommer jag säkert sakna lugnet här uppe, så nu borde jag njuta! JAPP DET SKA JAG!

Jag vet att jag hoppar fram och tillbaka när det gäller plugg, jobb, resa, boende när det gäller framtiden och det kanske är förvirrande för er ;) Men exakt så förvirrat är mitt liv just nu! Jag är helt ovetande om framtiden. Undra om livet ska vara såhär alltid? När vet man vad man vill på riktigt?

Jag är så sjukt sugen på att börja spela handboll igen. Speciellt när jag kollar på gammla bilder som när vi vann serien...




eller när vi var i Spanien..



Saknar er tjejor! <3

Puss // C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0