En dag i driven på MAX

Jag: Välkommen till max det går bra att beställa...
Gäst: Jaaa. Hej jag vill ha en såndära vanlig hamburgare.
Jag: "SUCK!"  Jaha och vad är en vanlig hamburgare? 45,90 eller 180 g?
Gäst: Jaaaaaaaaadu alltså en vanlig.. eller med ost...ja eller vad har ni för hamburgare?
Jag: "ÄNNU STÖRRE SUCK" Ja alltså vi har ju 17 olika hamburgare och 14 av dom är med ost så du får nog välja en själv...
Gäst: Jaha ja oj! HE-HE men jag tar en orginal.

Alltså sega gäster får min långfredag att kännas ännu längre! Vad har männikor för fel. Nästa gång kan du väl säga att du vill ha en orginal från början!!!! SUCK SUCK SUCK!

Roligaste var ändå när en av mina jobbarkompisar började rabbla alla våra hamburgare som vi har när han fick den frågan. Det finns ju en menytavla för att man ska använda den!! HALLÅÅ!!!


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0