"Fixar-dag"

Idag har jag städat, tvättat, och lagat mat. Känner mig så vuxen när jag gör sånna saker och det är  just när jag fixar sånna saker som jag längtar tillbaka då man var liten då livet var en lek. Då hade man inga måsten och jag hade fantasi till att hitta på saker. Som nu.. jag gör ingenting! Sitter vid datan och skyller på att vädret är dåligt och därför vill jag inte gå ut.

Jag ringde Victor för en liten stund sen. Vi har inte snackat sen i december då han åkte till Kanada. Kul att få höra hur han haft det och jag blev så sugen på att resa när jag fått höra hur kul han haft det. Han ska ut och resa redan i juni igen! Jag vill också komma iväg! Egentligen finns det ingenting som hindrar mig förutom jag själv! Jag kan inte spara pengar, mitt stående problem. Men i sommar blir det att jobba 24/7 och sen komma iväg till hösten. Jag kommer bli arg på mig själv om jag inte tar chansen att resa nu när jag väl kan.


Juste! Jag har bokat hemresan till Stockholm över valborg. 29:e april kl 10.00 går planet :). Ska bli så kul att komma hem och träffa alla.

Måste också tillägga att miin moster är bäst på pepptalk! TACK!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0