Hej hej hej

Jag skrev ett långt inlägg när jag blev stoppad av farbror blå idag men ack så försvann det...
Ikväll har jag och Birgit varit hos Anna-Lena (grannen) och druckit kaffe :)

Är lite uttråkad så jag hittade en töntig grej då man ska bläddra fram namn i mobilen och sedan svara på fårgorna ;P haha okej! Jag erkänner att ibland är jag lite smygfjortis!



HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Jaa ..

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Björn, brorsans kompis som bor i Luleå. Han fixar in mig på Stuk och så vi har grillat hamburgare ihop en gång i tiden.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Dan, jadu kanske nästa reunion med klassen...

ÄR NUMMER 70 SÖT?
Njaaa... ;P

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Daniel Palovaraaa, vimsig typ :P

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Amanda Rimfors, på lekis när jag var fem :)

GILLAR DU NUMMER 51?
Emmy, klart jag gör hon är ju min livscoach typ!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?!
Alexander Smith, ja han är ju en av mina två min "sambos" så det är svårt att missa varandra.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Angelica Örvander, ingen aning. Sommar kanske.


ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

Andreas Milander, nej inte direkt..

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 57?
Felicia, nix

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Alex Kalén. På krogen ja :)


VAD PRATAR DU & NUMMER 89 OFTAST OM?
Johan Ahlmgren, min gammla mentor.. Ja typ om min frånvaro och livet typ ;P

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam, ja litegrann vi har gått i samma klass och brukar fika då och då nu när vi bor i Luleå båda två.


GODNATT!!

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0