Onsdag 21 april

Godmorgon!

Nu är det helt bestämt att jag ska flyga till Stockholm både upp och ner. Känns rätt bra ändå för jag orkar inte köra 100 mil själv. Det jobbiga blir att lyckas få med sig allt hem men får försöka ta med så mycket som möjligt första vändan hem över valborg. Allt löser sig!

Sitter just nu på mitt rum och äter frukost för det är så äckligt i köket att jag inte ens tänker sitta där. Ska iväg och jobba 11-14 sen bär det av till Happis för att spendera lite tid i Korpikylä. Ska bli skönt med en ledig helg och nu är det bara en vecka kvar till Stockholm!!! ;D

Annars är det väl inte så mycket mer som hänt här i norr...

OVER AND OUT!

CLARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0