Påskloooov

Hej och hå!

Igår blev det häng i Happis, oc-tittande och bastu på kvällen hos Nivas :). Mucho trevlans!

Funderar på att ta en promenad, trots att solen inte skiner. Men idag gör det inte så mycket att solen inte skiner för jag är glad ändå. ;) Sen ska jag och Elli in till stan och shoppa lite inför hennes tacokväll hon ska ha här med sina klasskompisar ikväll. Jag ska få köra bil!!! Har längtat jättemycket efter att få köra.

Jag hittade några bilder från när jag, Kalle, Robban och Elli var i Ruskolabacken för typ en månad :)


Jag och Ellanpellan :)


Kalle :)


Det var igensnöat!


Snygg landning!


Ruskola!


Robban äter finsk korv


Dagens låt:

Train- Hey, Soul sister



Puss Puss

Clara


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

Svar: ja kom hem va :D <3

ni ser ut att ha det rätt härligt i snön också ;) haha :P



puss och kram<33

2010-04-06 @ 20:31:50
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0